آزمون یوس، آزمونی است که همه ساله از سوی دانشگاههای دولتی و خصوصی کشور ترکیه برای آن دسته از دانشجویان خارجی که قصد ادامه تحصیل در ترکیه را دارند برگزار می شود.این آزمون ویژه افرادی است که قصد تحصیل در مقطع لیسانس به ویژه رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را دارند.

حتما بخوانید:

ثبت نام آزمون یوس دانشگاههای ترکیه در موسسه آباد مهاجر دانش

موسسه آباد مهاجر دانش، در زمینه آموزش و پذیرش متقاضیان تحصیل در ترکیه و حضور در آزمون یوس، خدمات زیر را در اختیار متقاضیان قرار می دهد:

  1. ارایه مشاوره تحصیلی و روند آمادگی و شرکت در آزمون
  2. ارایه منابع آموزشی و حضور در دوره های آمادگی
  3. برگزاری کلاسهای آمادگی و رفع اشکال(با همکاری دانشگاه علمی کاربردی) با استفاده از کاملترین کتابها و جزوات و بهره گیری از مجرب ترین اساتید، برگزاری آزمونهای آزمایشی دوره ای، مشاوره مستمر تحصیلی
  4. ثبت نام داوطلبان برای آزمونها بر اساس اطلاعات کامل و به روز(این آزمون بصورت ملی برگزار نمی شود و هر دانشگاه آزمون اختصاصی دارد)
  5. دریافت و تحویل کارت ورود به جلسه، اطلاع رسانی زمان و مکان آزمون، برگزاری تورهای ویژه جهت حضور در آزمون به همراه خانواده و همچنین مدرس جهت رفع اشکال
  6. دریافت نتایج آزمون از دانشگاهها و مشاوره با متقاضی جهت انتخاب رشته و انجام آن متناسب با شرایط متقاضی و دانشگاهها(با عنایت به تعدد دانشگاهها و تغییر زمان ثبت نام ها و عدم یکسان بودن تاریخ آزمون و اعلام نتایج؛ پیگیری مداوم و مستمر در این خصوص ضروری است.) شایان ذکر است که کارنامه آزمون یوس برخی از دانشگاهها توسط سایر دانشگاهها نیز مورد قبول بوده و می توان با آن نمره برای سایر دانشگاهها نیز اپلای کرد.
  7. پیگیری نتایج انتخاب رشته و در صورت لزوم ثبت نام داوطلب در دانشگاه پذیرفته شده

سایر خدمات در کشور ترکیه اعم از استقبال فرودگاهی، اسکان موقت، تایید مدارک، مراجعه به دانشگاه و ثبت نام نهایی، کمک بابت خوابگاه، خرید یا اجاره منزل، خرید اقلام منزل، تهیه سیم کارت، بیمه و… نیز قابل انجام است.

جهت کسب اطلاعات شرایط تحصیل در ترکیه می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام آزمون یوس
ثبت نام آزمون یوس دانشگاههای ترکیه
5/5 - (18 امتیاز)