ترکیه را می توان یکی از جذاب ترین مقاصد برای دانشجویان ایرانی دانست که امروزه توانسته است در زمره یکی از بهترین کشورهای منطقه برای ادامه تحصیل به شمار رود. یکی از دوره ها تحصیل در ترکیه که بیشتر مورد توجه بوده است، دوره دندانپزشکی در ترکیه می باشد. در واقع بسیاری از دانشجویان ایرانی برای اینکه بتوانند مدارک مربوط به دندانپزشکی و همچنین آمادگی ورود به کار به عنوان دندانپزشک را داشته باشند، دوره دندانپزشکی در ترکیه را انتخاب کرده اند. این امر به دلیل تقویت دانشگاه های پزشکی در ترکیه می باشد و دانشجویان نیز برای ورود به این کشور هر ساله درخواست های بسیاری را ارائه می دهند.

همچنین دوره دندانپزشکی در ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی با هزینه ای بسیار مناسب تر در دسترس دانشجویان می باشد و به دلیل نزدیکی کشورها به یکدیگر، شما می توانید دوره تحصیلی واقعا خوبی در خارج از کشور داشته باشید. اما برای اینکه بتوانید برای دوره دندانپزشکی در ترکیه اقدام کنید، چه پیش نیازهایی وجود دارد؟ ما در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی پیش نیازهای دوره دندانپزشکی در ترکیه دید شما را نسبت به تحصیل در ترکیه وسیع تر کنیم و همچنین بهترین شیوه گذراندن این دوره در کشور ترکیه را برای شما بیان نماییم. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

[lwptoc]

1 1

پذیرش دندانپزشکی در ترکیه

قبل از هر چیز شما باید از یک دانشگاه دندانپزشکی در ترکیه نسبت به دریافت پذیرش اقدام کنید این کار از اصلی ترین پیش نیازهای دوره دندانپزشکی در ترکیه است و نیازمند دانستن اطلاعاتی در مورد دانشگاه می باشد. برای مثال باید به این سوال پاسخ دهید که آیا دانشگاه مقصد برای من، مورد تایید وزارت بهداشت ایران هست یا خیر؟ شاید در جواب بگویید که قصد شما از تحصیل دندانپزشکی در ترکیه دریافت اقامت این کشور یا مهاجرت به سایر کشورهای دنیا می باشد که در این صورت باید به دنبال دانشگاه با رنکینگ بالا و بین المللی باشید.

همچنین باید بدانید که دانشگاه مقصد برای تحصیل دندانپزشکی در ترکیه یک دانشگاه خصوصی است یا دولتی؟ دانشگاه های خصوصی در ترکیه گاها تا 5 برابر گران قیمت تر از دانشگاه های دولتی می باشند و از این روی بهتر است در انتخاب دانشگاه دندانپزشکی که به خودی خود یک رشته گران قیمت است، دانشگاه های دولتی کشور ترکیه را انتخاب کنید.

در زمینه انتخاب دانشگاه دندانپزشکی در ترکیه می توانید از خدمات ما در این زمینه استفاده کرده و برای تحصیل در کشور ترکیه آماده شوید. ما با دانشگاه های متعددی در این کشور قرارداد داریم و می توانیم یک دانشگاه واقعا خوب با سطح علمی بالا را به شما پیشنهاد دهیم.

حتما بخوانید:

دریافت ویزای تحصیلی ترکیه

ترکیه برای دانشجویانی که می خواهند در این کشور تحصیل کنند، ویزا صادر می کند و دانشجو موظف به دریافت این ویزا می باشد. دریافت ویزای تحصیلی ترکیه کار سختی نیست و شما می توانید با دریافت پذیرش دندانپزشکی در ترکیه نسبت به دریافت ویزای این کشور اقدام کنید.

برای دریافت ویزا دو راه دارید: یا به ترکیه مراجعه کنید و در مدت سه ماهه اول ورود که نیاز به ویزا ندارید، ویزای دانشجویی یکساله خوذتون رو تهیه کنید و یا اینکه قبل از سفر به ترکیه، ضمن مراجعه به سفارت ترکیه و تحویل مدارک لازم، ویزاتون رو دریافت و بعدا سفرتون رو انجام بدین.سفارت آنکارا در تهران از شما مدارکی دال بر توانایی مالی برای تحصیل در ترکیه درخواست می کند و همچنین مدارک زبان و اثبات کننده توانایی شما برای تحصیل در کشور ترکیه نیز مورد نیاز می باشد.

پس باید حتما این مدارک را به همراه داشته باشید و یک پرینت سه ماهه از گردش حساب خودتان یا ولی قانونی خودتان ارائه دهید که اثبات کننده توانایی مالی شما می باشد. همچنین باید با افسر گذرنامه در سفارت مصاحبه کرده و وی را متقاعد کنید که شما تنها برای تحصیل به کشور ترکیه می روید. با این وجود افسر می تواند درخواست شما را رد کند یا قبول کند که در صورت قبول کردن ویزای تحصیل در ترکیه، برای گذراندن دوره پزشکی در ترکیه می توانید راهی این کشور شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه به شما بدهیم.

3 1

خدمات رفاهی و امکانات ترکیه به دانشجویان بین المللی

ترکیه را می توان یکی از بهترین کشورهایی دانست که در زمینه تحصیلی دانشجویان بین المللی خدمات بسیار خوبی را ارائه می دهد. اولین و مهم ترین امکاناتی که در دسترس شما می باشد، خوابگاه های بین المللی با دانشجویانی از سراسر دنیا می باشد. این خوابگاه ها بسته به دانشگاه امکاناتی نظیر سلف مجزا و همچنین اینترنت پر سرعت رایگان می باشند که می توانید از آن ها استفاده کنید. همچنین دانشجویان دندانپزشکی در ترکیه می توانند برای دوره کارورزی خودشان در یکی از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به فعالیت بپردازند تا بار علمی و تجربه خود در زمینه دندانپزشکی را افزایش دهند.

همچنین امکانات ورزشی، غذا و بیمه برای درمان رایگان از دیگر خدمات ارزنده کشور ترکیه به دانشجویان بین المللی می باشد. با این وجود می توان گفت که تحصیل در ترکیه می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای شما به شمار رود که در دسترس شماست و می توانید از آن استفاده کنید.

علاوه بر امکانات رفاهی، برای دانشجویان دندانپزشکی در ترکیه امکانات علمی بسیار خوبی نیز فراهم شده است که از جمله آن ها می توان به امکان شرکت در کنفرانس های دندانپزشکی در ترکیه و همچنین عضویت در جامعه های دندانپزشکی اروپایی و آمریکایی اشاره داشت که قطعا همزمان با ورود به بازار کار شما می تواند یک امتیاز بسیار خوب برای شما به شمار رود.

بهترین شیوه دریافت پذیرش دندانپزشکی در ترکیه

برای دریافت پذیرش دندانپزشکی در ترکیه می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. تمامی خدمات مربوط به دریافت پذیرش مربوط به تحصیل دندانپزشکی در ترکیه در دسترس شما می باشد و با استفاده از این شیوه می توانید خودتان را برای تحصیل در ترکیه آن هم در رشته دندانپزشکی آماده کنید. امروزه دانشجویان بسیاری از سراسر کشور برای تحصیل در ترکیه آماده می شوند و می توانند با استفاده از خدمات پذیرش تحصیلی در کشور ترکیه اقدام نمایند.

این خدمات به صورت حرفه ای و توسط کارشناسان مجرب و با سابقه موفق انجام می شود و حجم بالایی از پیچیدگی پذیرش تحصیلی دندانپزشکی در ترکیه را می کاهد. از این روی توصیه می شود که حتما برای ادامه تحصیل در کشور ترکیه از خدمات ما استفاده کنید. لازم به ذکر است که این خدمات با بهترین کیفیت در دسترس تمامی دانشجویان در سراسر کشور به صورت آنلاین نیز می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید. همچنین بخش مشاوره رایگان برای تحصیل دندانپزشکی در ترکیه در دسترس شما می باشد.

کلام آخر

ترکیه را می توان یکی از بهترین مقاصد برای تمامی کسانی دانست که می خواهند برای ادامه تحصیل به یک کشور خارجی بروند. دندانپزشکی در ترکیه یکی از رشته های محبوب به شمار می رود و از این روی تمرکز کادر تحصیلی این کشور بر روی این رشته افزایش داشته است. در نتیجه این امر دانشجویان دندانپزشکی در ترکیه می توانند امکانات تحصیلی و رفاهی بسیار خوبی را در این کشور داشته باشند.

ما در این مقاله در زمینه تحصیل در رشته دندانپزشکی در ترکیه و پیش نیازهای دوره دندانپزشکی در ترکیه با شما صحبت کردیم و اطلاعاتی را در این زمینه با شما به اشتراک گذاشتیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. تمامی خدمات مربوط به دریافت پذیرش تحصیلی در کشور ترکیه توسط گروه ما با سابقه کاری و فعالیت بالا ارائه شده و در دسترس شما می باشد. این خدمات برای دانشجویان علاقمند به تحصیل دندانپزشکی در ترکیه مناسب می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)